Υποψία διπλής χρέωσης ύστερα από πληρωμή με κάρτα



 Η χρήση των πιστωτικών ή χρεωστικών καρτών έχει γίνει πλέον κομμάτι της ζωής μας, ειδικά από φέτος όπου θα πρέπει να θεμελιώσουμε το αφορολόγητο μας για την φορολογική μας δήλωση. Η ορθή χρήση των καρτών συστήνεται ανεπιφύλακτα, μιας και έχει πολλά πλεονεκτήματα (bonus με μορφή πόντων, καταγραφή των εξόδων μας κλπ.)

 Πολλές φορές όμως, είτε λόγω κάποιας υπερφόρτωσης του δικτύου, είτε κατά την πληρωμή στο ταμείο με την κάρτα μας μέσω POS τελειώνει το χαρτί αυτού, μας βγάζει μήνυμα ότι η πληρωμή δεν πραγματοποιήθηκε και τότε ή ξαναπληρώνουμε με την κάρτα μας τον ίδιο λογαριασμό, είτε χρησιμοποιούμε μετρητά. Είναι πιθανό όμως, η συναλλαγή να έχει εκτελεστεί σωστά και απλά να ξαναπληρώσουμε δύο φορές για το ίσο αγαθό ή προϊόν.

 Τι κάνουμε;
 Όσοι έχουμε e-banking, πάμε στο σπίτι μας και αφού μπούμε στον λογαριασμό μας, πάμε στην καρτέλα "Δεσμεύσεις" και ελέγχουμε αν έγινε η χρέωση.
Αν έγινε, τότε πηγαίνουμε στο κατάστημα και μας επιστρέφονται τα χρήματα.

Αν δεν είμαστε χρήστες e-banking, τότε πηγαίνουμε σε ένα κατάστημα Τράπεζας από όπου έχει εκδοθεί η κάρτα μας και ζητάμε να μας ελέγξουν τις συναλλαγές μας.

 Σε κάθε περίπτωση, αν είμαστε υποψιασμένοι ότι έγινε κάποια διπλοχρέωση, βγάζουμε άκρη και μας επιστρέφονται τα χρήματα.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...