Η
υπομονή –λένε- ανταμείβεται και δεν θα μπορούσε αυτό να ισχύει καλύτερα από ότι
στα οικονομικά και δη στα ψώνια. Ο τρόπος που ψωνίζουμε έχει άμεσο αντίκτυπο
στο πορτοφόλι μας και κατ’ επέκταση στην αποταμίευση μας.
Κάθε
καταναλωτής (σπιτικό) πρέπει να έχει κατασταλάξει σε συγκεκριμένα είδη που
αγοράζει και χρησιμοποιεί. Η σχέση ποιότητας & τιμής πρέπει να είναι
αναλογική και να κινείται στα όρια των οικονομικών δυνατοτήτων καθενός. Ούτε τα
πιο φθηνά είναι ενδεδειγμένες αγορές, ούτε τα πιο ακριβά.
Η
έρευνα αγοράς είναι συνεχής και αέναη, δεν σταματάει ποτέ. Και εδώ έρχεται ένας
συγκεκριμένος τρόπος αγοράς, αυτός μέσω προσφορών.
Ας
υποθέσουμε (οι τιμές και τα προϊόντα είναι πραγματικά) ότι κάποιος καταναλωτής
αγοράζει μια συγκεκριμένη μάρκα ζυμαρικών το οποίο κοστίζει 1,25€ τα 500 γρ. Μια
μέση ελληνική οικογένεια καταναλώνει 8-10 μισόκιλες συσκευασίες ζυμαρικών τον
μήνα (ας δεχτούμε χάριν ευκολίας τις 10). Αυτό μας κάνει 12,50€ το μήνα ή 150€
τον χρόνο. Συγκεκριμένες αλυσίδες S.Market προσφέρουν
το συγκεκριμένο προϊόν πολλές φορές κατά την διάρκεια του έτους από 0,85€ ως
1,00€. Αν δεχτούμε μεσοσταθμικά ότι αγοράζοντας το σε αρκετές συσκευασίες για
την κάλυψη των αναγκών 3-4 μηνών, θα πετύχουμε μια τιμή 0,90€ (προσωπικά
στοιχεία), το κόστος για το έτος συνολικά βγαίνει στα 108€, πετυχαίνουμε δηλαδή
ένα ετήσιο κέρδος 42€ (κι αυτό μόνο από μια συσκευασία ζυμαρικών.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου