Καλή αρχή!

Σκεφτόμουν εδώ και πολύ καιρό να δημιουργήσω αυτό το blog αλλά πάντα κάτι με σταματούσε. Ίσως ο φόβος του αγνώστου, ίσως αν αυτά που έχω σκοπό να γράψω επηρρεάσουν αρνητικά έστω και έναν αναγνώστη, ίσως και γιατί το να προτείνεις και να λες δημόσια πράγματα μπορεί να σε φέρει σε προστριβές με διάφορους. Τελικά τα άφησα όλα πίσω μου και να ‘μαι εδώ, να γράφω την πρώτη μου δημοσίευση.
Κλείνοντας τα 40, έχω ζήσει την εξαετία (πλέον) της κρίσης, τόσο στο οικονομικό πεδίο όσο και στο κοινωνικό. Κι αν θεωρούμαι από τους τυχερούς που έχω έναν μόνιμο μισθό, αυτό δεν εμπόδισε τις δυσκολίες που έχουν περάσει πολλοί συμπολίτες μας να τις έχω ζήσει κι εγώ.
Και φτάνουμε στον τίτλο του blog: The Frugal Greek - Ο λιτοδίαιτος Έλληνας.  Ο Έλληνας που ξέρει να επιβιώνει, που αν και πήρε λάθος δρόμο από πλευράς καταναλωτικών συνηθειών, μπορεί να ξαναβρει τον βηματισμό του. Ο πολίτης αυτής της χώρας που έχει ξεχάσει την σημασία της οικιακής αυτάρκειας αλλά επαφίεται στα ράφια των πολυκαταστημάτων για να ταϊσει την οικογένεια του.
Επέλεξα έναν αγγλόφωνο τίτλο γιατί σκοπεύω μελλοντικά, το blog μου να το μεταφράσω και στα αγγλικά (τουλάχιστον μερικά από τα άρθρα). Άν ψάξετε στην Google την λέξη frugal ή frugality, θα σας βγάλει εκατοντάδες blog και σελίδες με άτομα που έχουν κάνει τον λιτό τρόπο ζωής σαν τον καθημερινό τρόπο ζωής τους. Μινιμαλιστές, άνθρωποι που επέλεξαν να ζήσουν λιτά για να συνταξιοδοτηθούν νωρίς, άνθρωποι που έχασαν την δουλειά τους και ζουν με τα αναγκαία.
Θα προσπαθήσω το blog να ενημερώνεται συχνά, τουλάχιστον όσο μου το επιτρέπει ο χρόνος μου και οι υποχρεώσεις.

Καλή δύναμη σε όλους και όλες!

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...